annys

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Anny - 6 april 2012 18:22

Hej igen!


Nu har jag sminkat¨mig och fixat håret, jag hoppas det blev bra!

Jag tog inte hjälp av någon video, utan jag körde på något random! Blev det bra, eller kunde jag gjort något annorlunda? :)




Kommentera om ni vill veta hur jag gjorde detta, för jag har sett till så jag kan göra en tourtorial (bilder dock).


HAJDO! 

Av Anny - 6 april 2012 17:08

Hej folket!

Just nu sitter jag och bloggar vid mitt sminkbord, och letar efter en bra video på Youtube av Michelle Phan som ska få hjälpa mig att bli fin! Familjen och jag ska nämligen på middag hos några kompisar. 

Idag har jag bara städat och städat. Mamma och jag har rensat ur min garderob rejält, och sorterat dom efter färger. Min byrå och bokhylla har också genomlidigt en makeover.


Snart ska jag själv göra det, för nu är jag osminkad (men jag har iallafall på mig min nya parfym! Läs mer om den här.)

Ja, såhär ser jag ut utan smink osv:



Snart får ni en bild på hur jag ser ut med "partysmink", och videon jag fick insipiration av. :)


HADJO! 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards