annys

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Anny - 17 april 2012 20:11

Än en gång - vilket är flera gånger för mycket - så säger jag förlåt för att jag inte har bloggat sen i FREDAGS! Men nu ska jag börja gen, och va den bästa bloggaren EVAH! ♥


Först vill jag berätta vad jag har gjort idag: jag har varit i skolan ("No shit Sherlock?" som Malinka i min klass brukar säga). Efter det så kastade jag och Issa oss till bussen för att komma hem , det är alltid målet med varje dag - att komma hem så fort som möjligt, hihi! ♥ Sen så kom jag hem, chillade lite osv! GUD, MÅSTE BERÄTTA EN GREJ! Varje dag när jag går på bussen, så är det en SJUUUUKT snygg kille som sitter där! Jag sitter och ler, medan han sitter där på bussen och ser skitsnygg ut! ÅH! 

I varje fall, sen, när jag hade chillat lite så var jag och Tilde (aka. Llaman, men orkar inte skriva det, så det får blir Tilde framöver) ute och sprang, och vi slog vårat personliga rekord på våran runda! OHYEEEE.

Sen gick vi snabbt ner till stallet, och borstade hästarna lite. Vi red inte, för att det är ganska halt ute. Varför? IMORSE KOM DET 3 CENTIMETER SNÖ! Seriöst, det är ju VÅR!!

Så det var min dag, men som tur var, så försvann snän nästan lika fort som den kom! ^^ 


Sen så skulle jag vilja fråga er en sak! Jag har en "reservheader", som jag egentligen gjorde först, men jag tyckte att den jag har nu är snyggare! Men jag frågade Tilde, och hon tyckte den här va finare:




Tycker ni det? Jag ska ha en omröstning tänkte jag, så får ni finingar bestämma! Haha, finfint!


Sen måste jag berätta: POTTERMORE HAR ÖPPNAT FÖR ALLA! HALLELUJAH!!!

För er som inte visste det, så är www.pottermore.com en alldeles unik Harry Potter hemsida som J.K Rowling (för er retards som inte vet det - gudinnan som har skapat hela HP-världen) har varit med och designat. Den har sjukt bra grafik, och man kan göra sjukt mycket roliga grejor! Man får samla galleoner, man får en egen trollstav, bli insorterad i antingen Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw eller Slytherin. JAG ÄR RAVENCLAW!




Såhär såg det ut, och jag blev skitglad! Jag älskar Ravenclaw, och ville verkligen hamna där! :D ♥  

Detta är även min trollstav:




På svenska översätter den till: Engelsk ek med en kärna av Enhörningshår, elva och en halv tum lång, och tämligen böjlig.

Man kan, om man vill, ha sidan på svenska, men jag har den hellre på engelska, dels för att jag älskar engelska, och jag tror att min engelskalärare - Ms. Ohlson - skulle bli snäppet förolämpad om jag hade den på svenska. Hon är nämligen från Texas...


Nu ska jag in på pottermore och nörda, feel free att adda mig som vän - jag heter PurpleLumos12009! :) ♥ 


Älskar er,

HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards