annys

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Anny - 1 april 2012 20:05

Just nu ligger jag i mammas och pappas säng och tittar på How I Met Your Mother.


För någon timme sen så stog jag och mamma och lagade mat tillsammans - vi lagade köttfärslimpa och potatismos. I vanliga fall brukar jag inte gilla köttfärslimpa, men denna var riktigt god :)

Till efterrätt blev det sedan lite glass - Ben&Jerry's - Vermonster, vanlijglass och chokladcigarrer.


I dag har jag haft en riktig mysdag - tittat på Harry Potter, ätit massa glass och kakor. Dessa kläder har jag myst i idag:




Nu ska jag chilla resten av kvällen - och imorgon börjar det igen! Skolan börjar - dock går jag bara till torsdag, och då är det halvdag. Dessutom tänkte jag springa med Llaman och Kola imorgon. :)


Ha en riktigt mysig kväll - och juste, jag glömde nästan! Jag ska få pierca naveln! Sjukt snäll morsa jag har va? :D


HAJDO!

Av Anny - 1 april 2012 15:53

Nu har jag börjat titta på Harry Potter - Dödsrelikerna del 2. Till detta bestämde jag mig även för att tjocka mig lite - jag tog lite vanlijglass med blåbär! ♥ Det är sjukt gott! :)




Nu ska jag fortsätta titta på HP :)


HAJDO! :) 

Av Anny - 1 april 2012 13:48

Just nu sitter jag i en fotölj på lvervåningen framför TVn och tittar på Harry Potter - Dödsrelikerna del 1. 

Jag är ett stort Hardcore Harry Potter fan, och jag har sett alla filmerna mist en miljon gånger, och jag kan nästan alla repliker! 

Jag valde att titta på Dödsrelikerna för att det är min favorit av alla filmerna - dessutom så tänkte jag se del 2 när den här är klar! :)


Nu funkar det att ladda upp bilder, så här är bilderna jag tog nere vid bryggan igår:


 



Och här är mina nya byxor som jag ska springa - köpta på Stadium för 399 :-





Hörs snart!


HAJDO!  

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards