annys

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Anny - 11 april 2012 17:59

Hej!

Förlåt åter igen för att jag bloggar första gången nu, men jag har inte haft tillgång till dator förens nu... 

Jag har varit i stan med Emma, Petter, Wille och Anna, men sen drog vi hem till Wille och kollade på någon orealistisk skräckfilm... Haha, den hette typ "infected" och handlade om zombies... Oväntat va? xd


Vet ni vad? Jag tycker att det är sjukt kul att sminka mig! Jag funderar på om jag ska börja göra typ tourtorials som Michelle Phan. Kolla in inlägget som jag gjorde om henne här. 

Tycker ni att jag ska göra tourtorials? Feel free att lämna en kommentar! ;) 


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards