annys

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Anny - 19 april 2012 20:19

Hej igen! ^^

Nu sitter jag här har vd matbordet, nyduschad och ren. 


Idag, denna afton, så tänkte jag införa en ny kategori! 

Musik! I denna kategori så tänkte jag tipsa om en låt eller flera, eller kanske en sångare/sångeska/band. Jag har en väldigt bred musiksmak, och därav tänkte jag dela med mig! ♥  

I den första Anny ♥ Music så tänkte jag dela med mig en återfunnen älsklingslåt! Jag lyssnade mycket på den när den kom ut som en av låtarna i en väldigt bra films soundtrack. Sen tog jag bort den från min spotify-lista. Men för några veckor sedan blev jag påmind om den, och blev kär igen! Denna underbara låt heter Meet me on the Equinox, med Death Cab for Cutie. Den är sjukt bra, och har varit med i filmen New Moon


Här är youtube länken, men det är bara att söka på "meet me on the equinox" på spotify och ta första låten.



Hoppas att ni gillar låten lika mycket som jag, och ni får gärna kommentera om vad nu tyckte om den nya kategorin!


HAJDO!

Av Anny - 19 april 2012 16:00

Hej på er!

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Family Guy, och chillar. Snart ska jag ut och rida - helt själv! :s Tilde ska göra något med sin klass och hinner inte rida idag, så jag ska ta ut hennes häst, Máni, och rida själv! (Han uttalas Maoní). Hoppas att det går bra, för igår så hoppade vi lite, men han ville verkligen inte sammarbeta med mig... Haha!


Så här ser jag ut just nu, i våran sköna soffa!




Nu måste jag gå och byta om, för jag vill inte att det ska börja regna på mig! Måste dessutom gå ut med Kola! ^^

Glöm nu inte att följa mig på twitter (@annypattinson) och lägga till mig som vän på Pottermore! (PurpleLumos12009) ;)


HAJDO! 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards