annys

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Anny - 22 april 2012 20:13

Ojoj, tiden bara rinner iväg! :)

Denna grå dag har jag spenderat med Isbelle. Vi åkte till Lager 157 (igen ^^) och shoppade lite. Jag köpte en ursnygg tröja som jag suktade efter igår. Den är sååååå skön, och den är supersnygg till den gråa jag köpte igår! :)




Det är en dålig bild, jag vet, men det kommer en bättre imorgon. :)  

När vi hade varit på Lager, så väntade vi på hennes far (som skulle sjutsa oss) och gick in på Elgiganten som låg bredvid. Jag kände mig jätteolydig, så jag tog en av telefonerna som va där, och satte lås på den! >:D MOHAHAHA >:D hihi...


Sen kom vi hem till Isabelle, och åt delar av en ett-kilos-chokladboll. Läs om den på Isabelles blogg här. Samtidigt satt vi och kollade på Ghostbusters, och Issa tyckte det var läskigt! xd 


Nu ska jag fortsätta titta på Mästarnas Mästare, så ses vi imorgon! ^^ ♥


Oj, juste: Förlåt för den dåliga kvalitén på Videobloggen med Tilde, hennes cam suuuger ;)

Sen så kommer jag inte blogga förens kanske vid 6, för att jag är med i elevrådet på min skola, och vi ska arrangera en "Filmeftermiddag". Vi ska visa en film efter skolan, för att kunna säga att elevrådet faktiskt gör något. :)


HAJDO! 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards