annys

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Anny - 3 april 2012 19:53

 

Ahaha, detta är nog en av dom mest underbara killarna jag har sett i hela mitt liv! 

Denna lilla kille från USA har precis lärt sig att cykla, och är stolt med stora bokstäver! Här är hans lilla tal till andra barn som ska lära sig att cykla!


HADJO!

Av Anny - 3 april 2012 19:16

Nu är jag tillbaka och bloggar! :)

Först och främst så ska jag berätta mer om Kony-kampanjen, för er som inte vet vad det är.

Joseph Kony är en man från Uganda som kidnappar BARN och gör pojkarna till soldater och flickorna till hans sexslavar. Detta har tydlgen hållt på under 27 år tror jag. 

Men vi på SO:n har varit kritiska. Om man skänker pengar som dom säger i videon, vart kommer dom? Överdriver dom i videon? Lägger dom verkligen pengar på rätt grejor om dom gör en såpass cool film som det är?

HÄR ÄR FILMEN FÖR ER SOM VILL SE:



Sen ska jag berätta om min outfit:

Min gröna tröja är från Monki, 300;-

Jeans JC (vet ej pris)

Skor Converse Stadium 699;-

Jacka Lindex, 399;-

Halsduken har jag gjort själv

Glasögonen är från Thailand, FAKERayBan.


HAJDO! :)

Av Anny - 3 april 2012 17:13

HEJ FOLKET! LÄGET!?

Nä, inte riktigt så...

Just nu sitter jag i vardagsrummet och känner mig duktig - JAG HAR LAGAT MAT IGEN! :D Idag lagade jag och mor gratinerad köttfärspasta. Det är penne med köttfärs (tomatsås i köttfärsen) som körs i ugnen. Det luktar riktigt gott, jag borde nästan bli kock! 


Idag har jag varit i skolan - vilket ni nog förstår. 

På SO:n så pratar vi om Media, och har kampanjen Kony som "exempel". 

Berättar mer om det sen ;)


Såhär såg jag ut idag:



Berättar mer sen, ska äta!


HAJDO! 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards