annys

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Anny - 18 april 2012 21:01

Hej på er!

Förlåt för att det blev en sen blogg, men jag har haft fullt upp! Skola, rida med Tilde, shit asså! xd


Idag så hade supersnyggingen Liam från One Direction twitcam! :D Det är när man livestreamar med sin webcamera via twitter, och han va ursöt! :'D Gud vad fiiiiin! (På tal om twitter, så följ gärna mig där! @annypattinson )

Sen så har jag goda nyheter! Jag har forskat lite, och tittat på intervjuer med snyggingarna, och dom ska INTE ändra sitt namn! Dom vet inte vad som kommer hända, om dom blir av med massa pengar eller något sånt, men dom ska INTE ändra sitt namn! 

Vill du läsa inlägget om One Directions namnbyte, så får du klicka HÄR.


Innan jag går och gör något annat så får jag ladda upp en bild på min fina Kola - usch vad jag älskar henne.


 


Nu får ni ha det jättebra, och så hoppas jag att vi hörs snart igen!


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards