annys

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Anny - 9 april 2012 21:15

Hej folket!

Nu sitter jag och chillar, och fixar lite på www.mugglarportalen.se. Har jag berättat om den sidan? Den är jättebra för alla Harry Potter-älskare! Checka in den sidan genom att klicka HÄR. 


Idag har ju jag och Issa varit i Mariebergsskogen, men det regnade så sjukt mycket att vi stack därifrån. Men jag tog lite bilder på djuren:


                             



Lova, Isabelles hund ville jättegärna bli kompis med katten som gick omkring där, men katten ville inte bli kompis med Lova...


       



Sen va hon jääääääättetrött!


    


Hihi, våran dag va både bra och dålig! Nu ska jag hoppa i duschen, och chilla lite till! 


HAJDO!




Av Anny - 9 april 2012 12:38

Snart ska jag till Mariebergsskogen igen med Isabelle (www.beel.devote.se) och chilla där! Hon ska ta med sig sin hund Lova, och så tar vi båda med lite fika! :) Najbajs ;)


Snart kommer även Llaman och ska ge mig en SJUKT försenad födelsedagspresent! (Jag fyller år den 12 januari...) Hon gav mig nämligen kakor, men NÅGON hade råkat äta av dom, så nu ska jag få lite kompensation! :)


Nä, nu måste jag skynda mig, jag har mycket att stå i! :)


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards