annys

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Anny - 21 april 2012 22:03

Hej folket!

Just nu är jag hos Tilde, och vi har jort en videoblogg! ^^ Förlåt om den är lite.. random, men vi vet ju hur Tilde är liksom...



Vi har varit lite random, och så gick vi på en... promenad. No comments.

Nu ska vi chilla lite till, men jag måste hem till elva :( Jaja, det blir som det blir... :)


HAJDO!
  

Av Anny - 21 april 2012 19:07

Hej folk!

Idag har jag varit med min kusin och hennes kompis Caroline på I2 marten - en sorts tivoli/marknad. Det va jättekul, och jag har i princip bara ätit socker! Sockrade munkar, sockervadd och godisremmar! ^^ Mums!


Innan jag stack till Jenny (min kusin) så var jag och mamma på Lager 157! :D Det fanns sååååååå mycket snygga kläder, men kön va minst 15 meter lång! :o Jag köpte några stumpor, och denna ursnygga och mysiga tröja! ^^



Den kostade bara 75 kr, om man checkade in på Lager 157 på Facebook! Sjukt najs! :D Det är ett jättebra basplagg som jag kommer att använda flitigt - både till skolan och hemma! :)


Snart ska jag antagligen sticka till Tilde, för min dator kommer att kopplas in till TVn ikväll, för bror min och far min vill se på fotboll (vi har inte Kanal+ och min dator är den enda med HDMI-uttag...).


Bloggar kanske från Tilde ikväll,


HAJDO! ^^

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards