annys

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Anny - 8 april 2012 23:11

Hej igen folket!


Nu sitter jag i min säng och chillar! Alldeles nyss så satt jag nere i köket och målade, jag blev faktiskt riktigt nöjd!


 


Så ser den ut. Jag kallar den för "Spring flowers", för snart kommer ju förhoppningsvis alla blommor! Jag hittade färgerna och "duken" jag målade på när mamma och jag städade idag :)


Sen så ska jag ju visa lite bilder på maten vi åt igår, skitgott för övrigt.


                 


Vill ni veta vad det va, så får ni fråga! ;)


Och haha, jag måste bara berätta: Lady Gaga håller på att göra en ett eget community för sina "mosters" (hennes fans), men hemsidan är ännu på betaversion (betyder att den inte är klar, men några får prova). Och JAG blev en av dessa som får prova! Haha, jag blev sjukt förvånad, för jag gillar ju som sagt inte Lady Gaga så mycket liksom... HAHA... Vill du kommer till hemsidan så får du klicka HÄR.


HAJDO!

Av Anny - 8 april 2012 12:54

Hallu! :)

Snart ska jag, mamma och Kola ta oss in till Maribergsskogen som ligger i Karlstad, för att titta på djuren. Tydligen så har det ganska nyligen kommit massa små ungar - getterna, grisarna och hönorna har fått små bäbisar. Dessutom så ska mamma och Kola äva på hundmöten - vi var ju på en sådan kurs ett tag, och övning ger ju färdighet! ;)


Igår så var ju jag och Llaman på en lång ridtur, vilket var jätteskönt. Men Tindra, hästen som jag brukar rida, har tappat sin ena sko, så nu kan vi inte rida mer på hela lovet, för hovslagaren kommer inte förrän den 16:de, och det är måndagen efter lovet! ;( 


Nu ska jag snart sticka, senare så laddar jag upp lite bilder på våran påskmiddag! :)


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards