annys

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

I'M ALIVE!

Av Anny - 30 juli 2012 20:17

Haha, som vanligt under detta sommarlov: förlåt för det dåliga bloggandet under de senaste dagarna! Herregud, det är nästan en vecka, såhär dålig var jag inte ens när jag var i Prag, UTAN INTERNET. Just nu har jag bara varit lat, och stuntat i det! :/

I varjefall, under dessa sex dagar så har jag varit hälften i Stenugnssund, utanför Göteborg, och hälften hemma, och återhämtat mig från de tre dagarna! 

Första dagen i Stenugnssund, hos min farbror, spenderade vi på att chilla i det underbara vädret, dricka cola och äta ostbågar & chips. MUMS. 

Nästa dag tog jag, mamma, min bror och min farbror bilen in till LISEBERG! :D Pappa fick vara kvar i Stenugnssund med Kolis, för vi hade ingen hundvakt...

Gud, jag älskar Liseberg! Vi åkte nog Lisebergsbanan 4-5 gånger (slår dock inte mitt rekord på 8), Kållerado, Flum Ride (dessa två blev vi extremt blöta på, och under Kållerado fick min bror en pulstråle rakt i örat, HAHAH), jag och mamma åkte Jukebox () och självklar BALDER. Dock så kan Balder vara något av det mest dödångestframkallande för min del, men när jag lyckas slappna av så är det faktiskt lite roligt. Jag längtar redan till nästa gång! :) Sedan så åkte jag, mamma och min bror en karusell som heter "Hanghai". DEN VAR SKITLÄSKIG, JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ.


VILL NI HA DÖDSÅNGEST, ÅK HANGHAI OCH BALDER. PUNKT OCH SLUT.


Sen på den enormt vackra fredagen åkte vi ut till några kompisar på Hönö, en liten ö utanför Göteborg. (Man tar sig dit via färja). 

Sen. Åh, sen på den vackra kvällen. DET VAR SÅ JÄVLA BRA SPRGNBJWÅGINBJWAÄÅBEPTNBIKÄABTKNIMJ.


BRUCE FUCKING SPRINGSTEEN ÄGER, OKIDOKI?


 


Och när en av mina absoluta favvislåtar med Bruce kom, så var det ett sånt jävla drag, och alla stog och vevade med händerna i takt, och alla sjöng med, och åååååååååh. (Waitin' on a sunny day).

Och sen när det va Badlands, så var det egentligen slut, men alla stog och sjöng, så han slutade inte, och körde massa extra låtar. Och när sista, Twist And Shout kom, (när han var här 85 så hoppade publiken sönder hela Ullevi till den - Pappa var där), så sa han "Ah, we're not done yet! Let's test this mutherfucker!" och alla hoppade och sjöng med och aaaaaaaaaaaaaaaah. asdfghjklasdfghjklasdfghjk. 

Sen så lite då och då så sa han, på svenska "Det är kul att se er igen", "Vi har saknat er", "vi älskar er", och då var det ju liksom

 

 

   

       

 

Sen, efter 3 timmar och 42 minuter var det över. DE BÄSTA 3 TIMMAR OCH 42 MINUTER I HELA MITT LIV!!

 


Haha, här fick ni se den riktiga fangirl-sidan av Fanny. Heh. 

Sen då, vid ett ungefär, så tog vi Kola och körde hem. Kom hem vid 10 över fyra, och HAHAH, sen vid middagen när vi hade vaknat osvosv, så fick jag reda på att jag hade pratat i sömnen påväg hem. 

Jag hade satt mig upp i bilen och sagt: "Supermegaultrasnabbt!!" jätterandom, med ögonen öppna och allt. Sen had jag vänt mig mot min bror, som sov så gott, och börjat peta honom på armen som om jag ville något. Haha. 


Bror - "Vad? Vad vill du!? VAD!?"

Jag - *petpet*

Mamma - "Hon drömmer."

Bror - "Jaha...."

 


Ja. Detta är mina dagar. De har varit helt underbara, och jag ska försöka bli lite bättre på bloggningen! Men kom ihåg att jag ska börja åttan till hösten, och jag tänker satsa på skolan, och att få bra betyg, så att det inte blir så tungt i nian. Engelska skolan har dessutom högre krav.


HAJDO!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anny - 22 augusti 2012 16:36


VÄNNER! Detta är det absolut (nja, kanske inte absolut, men väldigt sista) sista inlägg på annys.bloggplatsen.se! :D DÖR DENNA DAG GÅR JAG ÖVER TILL ANNYSLIFE.BLOGG.SE! VILL NI FORTSÄTTA LÄSA MIN BLOGG SÅ GÅR NI ÖVER TILL    WWW.ANNYSLIFE.B...

Av Anny - 21 augusti 2012 13:31

HEYYY Tänkte bara slänga in ert snabbt inlägg om smink. Som ni kanske vet så älskar jag att hålla på med smink, jag gör det inte för att jag "måste", jag gör det för det är kul och för att jag tycker om det. Igårkväll så stod jag i badrummet jätte...

Av Anny - 21 augusti 2012 13:23

Yoooooo Sitter i soffan och kollar på Djurpolisen i NY för tillfället, har precis käkat lunch. Har inte gjort så mycket idag, va ut med Kola, chillat osv. Idag kom jag upp tjugo över åtta! :D men det kommer antagligen vara ännu jobbigare imorgon, ef...

Av Anny - 20 augusti 2012 20:24


Hej! Ursäkta för mitt dåliga uppdaterande. Idag har jag inte bloggat för ja... jag har ingen bra anledning. Det är lov, orka ^^   Jag tänkte komma med lite nyheter.  På onsdag, klockan 9.10 så ska jag vara i skolan igen, efter 3 månaders chil...

Av Anny - 19 augusti 2012 21:14

Heyyy Sitter framför TV4 med Tilde och tittar Hungerspelen! Åhhhhhhh vad braaaaa den ääääär. Vi käkar lite popcorn och dricker en drink pappa gjorde. He is da drinkmasta ...

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards