annys

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Anny - 31 juli 2012 21:35

 


Tjo.

Sitter just nu i sängen och surfar lite, och skriver. Det går faktiskt väldigt bra! (Y)


Men nu till Da Video. 


Denna video är från en väldigt snygg kille som heter Jack, och hans tvillingbror Finn. (Ja, det finns TVÅ! TACK GUD!). 

De var ganska yligen i Thailand, och ja. Resten ser ni.

MUMS FÖRFAN

 


Enjoy this my loveleys!

Om ni vill kolla på mer klipp med Jack, klicka HÄR då.

Av Anny - 31 juli 2012 17:16

Ja, som ni hör ska jag ut på äventyr! Haha! 

Imorgon ska jag, Isabelle och hennes kompis Wille åka till Boda Borg i Karlskoga på lite äventyr!


För er som inte vet det, så är Boda Borg ett hus med massa olika "världar" som du ska klara. Man ska hoppa, klättra, krypa och massa mer! jag har själv aldrig varit där, men Wille har det, så det ska bli urkul! :D  


Jag tänkte även passa på att säga GRATTIS TILL FYYYYYYRAN PERSONER!


Grattis på födelsedagen Joanne Kathleen Rowling!

Grattis på födelsedagen Harry James Potter!


Och stort grattis till TILDE och hennes pojkvän Jasper, för att de firar SEX HELA MÅNADER TILLSAMMANS! Är inte det lite sjukt? Hoppas ni har en bra dag, och... ehm... YOU DESERVE EACHOTHER


ehmm.. hajdo.. ehm.

Av Anny - 31 juli 2012 14:56

Halloooo.

I skrivande stund sitter jag i sängen, lyssnar på musik och skriver på en fanfic jag har börjat med! :D Jag tänker inte avslöja något mer än att jag har hållit på med den i tre-fyra dagar och den är redan 10 sidor lång! :D eeep 


 


Klänning från Gina Tricot


Nu ska jag fortsätta skriva, och ha en allmänt chillig dag. Ni får ha det bra, så hörs vi! 


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards