annys

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Anny - 13 juli 2012 20:44

Snart ska jag gå ned och sätta mig i soffan med mor och far, för då börjar en av mina andra favoritserier. Midsomer Murders! (Också känt som Morden i Midsomer).

 

 

 


Filmningen med Isabelle har gått jättebra, nu ska vi bara försöka klippa ihop hela skiten! Tilde var inte hemma idag (humhumhum) så vi får ta det någon annan kväll! ^^ 


För er som har märkt att jag laddar upp de flesta videosarna via Youtube nuförtiden - det är enklare. Och så kan jag se hur många som har sett mina videos! :)

Kika in på min youtube kanal, och se alla videos genom att klicka HÄR.

Av Anny - 13 juli 2012 15:04

Jag och Isabelle gick ut i regnet och filmade the Cinnamon Challenge. Fast med kakao. 

Det var vedervärdigt.

 



Det tog en eveighet för Isabelle att göra det



Det va skitkul - när Isabelle gjorde det... HAHA


Vi har filmat lite till, så jag ska se om jag och Tilde kan träffas, så hon kan hjälp oss med klippningen osv.


HAJDO!

Av Anny - 13 juli 2012 13:42

Isabelle är förhoppningsvis påväg, och filmningen av Projekt ASDFGHJKL fortsätter i Fannys hem...

 


 

 

Tack Tilde!

 


Idag så mitt hår - som ni såg på videon - fint vågigt. jag tycker om det, vad tycker ni? :)



*ignorera att jag ser drogad ut*




Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards