annys

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Anny - 11 juli 2012 23:17

Har hittat min nya tumblrfavorit. Kan inte sluta titta på den.


jagälskardensåhimlamycketochläservartendaord.


                   


Har ni tubmlr så måste ni följa julstgirlythings. tha end

 


HAJDO!


Av Anny - 11 juli 2012 21:53

Hallu!

Förlåt att bloggningen lackar, men jag har faktiskt jobbat för er skull!

Jag har fixat inte en, utan TVÅ Behind the scenes till Projekt ASDFGHJKL.  Och jag har dessutom Börjat rensa alla de miljontals olika bilder jag tog i Prag!


Del ett



Del två

 



Detta projekt kommer ta lång tid, så förvänta er massa bilder och videoinlägg!


Ska fortsätta rensa bilder från Prag, så ska dom komma upp så snart som möjligt!

Imorgon är jag ledig från Projektet, så jag spendera mycket tid med att organisera alla bilder osv, och börja lägga upp en del på bloggen.

Jag ska även ta mig till Tilde, för hon är så fruktansvärt snäll och hjälper oss att klippa och klistra i det vi filmar! 

Besök hennes blogg HÄR.


Hörs!


HAJDO!

Av Anny - 11 juli 2012 19:14

Jag vet att det är dåligt av mig att detta är det första blogginlägget idag, men som jag har skrivit tidigare, så vill jag inte spendera all min tid framför bloggen, och Isabelles och mitt PROJEKT ASDFGHJKL tar ganska mycket tid. 


Idag har jag spenderat hela dagen hos Isabelle, planerat och genfört lite grejor. En liten Behing The Scenes kommer senare ikväll, jag lovar! Kanske två till och med! ♥


Har tyvärr ingen bild att bjuda på, så jag tar en som jag redan har laddat upp. 

Hihi, det ser nästan ut som Kola! ^^ ♥


 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards