annys

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Anny - 24 juli 2012 18:31

Förlåt att jag har försummat er och inte bloggat på tre dagar! Jag känner bara att det finns andra saker att göra, roligare saker. Dessutom har jag inte haft tid.

Sen i söndags har jag vart i Sörmland hos min gudmor och hennes man, i deras stuga. De har dessutom blivit morföräldrar sedan ett år tillbaka, så jag fick hälsa på lilla Ines, jättemycsig tjej. ♥


 


Sen har vi varit på Vingåkers Factory Outlet, vilket ligger ungefär en kvart ifrån deras stuga. Jag hittade en jättesöt blus, som jag var tvungen att ha! Hihi... ♥


Såhär här jag sett ut idag

 

 

Halsbandet jag har på mig är detsamma som det jag har på headern, men jag har tagit bort fjärdarna, för de va lte vägen...

 

 

Vad tycker ni?


Nu ska jag packa om, FÖR JAG SKA T GBG! 


C YA PEEPS

 

 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards