annys

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Anny - 5 juli 2012 19:32

Hejsan Fannys bloggläsare!
Det är Isabelle igen (www.beel.devote.se) och jag vill be om ursäkt för att jag inte har gästbloggat på ett tag. Har bara gjort det en gång liksom, och det var den första... :S Jag har varit jätte upptagen dom här dagarna så det är inte sant! Jag har knappt haft tid att uppdatera min egen blogg! xD Men det har jag iallafall gjort ^^

Men jag ska bli bättre, såå sorry!

Gamla bilder på mig och Fanny :)

     

 

Av Anny - 5 juli 2012 15:00

Tidsinställt på grund av resa

Dag 1. En bild på mig + 10 fakta
Dag 2. Min familj
Dag 3. Berätta om ett minne från en resa
Dag 4. En bild på min favoritmat och dryck
Dag 5. Om 10 år...
Dag 6. Sporter jag har gått i
Dag 7. Mitt största intresse
Dag 8. Om jag blev snuskigt rkik...
Dag 9. Min största rädsla
Dag 10. Mitt drömresemål
Dag 11. En bild på min bästa vän
Dag 12. En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 13. Det bästa dataspel/TVspel jag någonsin spelat
Dag 14. Berättar om alla platser jag har bott
Dag 15. En bild på min favoritpryl
Dag 16. Innehållet i min väska
Dag 17. Min favoritplats
Dag 18. Mina favoritbloggar
Dag 19. En låt som alltid får mig att må bra
Dag 20. Det vill jag göra innan jag dör...


Dag 16

Innehållet i min väska

Oj då, vilken väska? HAHA.

Om man frågar vad som är i min stora väska, så är det massa saker. Plånbok, mobil, hörlurar, lite smink, nycklar och busskort. Typ.

Om man frågar vad som är i min lilla väska, så är det pengar (för plånboken är för stor för att få plats), bankkortet, mobil,   puder, nycklad och busskort. Typ.

Jag är inte en sån som går med en Miljon saker i väskan. Orka liksom.


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards