annys

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Anny - 17 juli 2012 14:06

EEEEP!

Jag har inte berättat detta för er, men som ni vet så bor det hästar utanför mitt hus. (Varav Tilde äger en, Máni). En av dem, Tindra, ett mycket fint svart sto på 12 år (tror jag), är hennes ägares avelssto. OCH IGÅRKVÄLL FICK HON FÖL! EEEEP!

Ett pytteltet, svart sto kom till världen igår, men vi vet inte vad det ska heta än. Tror jag...


     


Ja, det spöregnar, åskar och haglar lite då och då. Fölisen trycker sig in under Tindra ♥


Jag tycker dock lite synd om Tilde, för just nu är hon inte hemma, så hon missade fölningen. Hon har sagt det i flera veckor, "Asså, Tindra kommer säkert föla när jag är borta". Ja, Tilde, du är synsk!


Det blev ingen stugan idag! Lite saker hände, hit och dit, så det blir förhoppningsvis någon annan dag.


Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards